Green




iám back.

Jag tänkte faktiskt snart starta en tävling. En fototävling, Det skulle varit något.
Får se ska fundera mer på det isåfall kommer den upp nu i veckan!

Jag tänkte göra lite so läxa nu, Ska ha prov om valet 2010, Mycket snack och diskutioner om det i skolan och kan säga att det är inte min starka sida, Men ska iallfall öva lite.

Kan också berätta att V.40 ska jag förmodligen prao hos en Fotograf som både jobbar här i Eslöv och i Hässleholm kommer isåfall följa med honom på hans jobb lite överrallt. AWESOME!

Kram(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Jag redigerar med photoshop CS5
- Jag har gjort min egen design.
- Jag fotar med en Nikon D60 (mer info i min utrustning i kategorier)
- Alla foton som publiceras på bloggen är fotade av mig om jag inte skriver något annat.
- Mina bilder får ej kopieras
- Om ni har några frågor så kommentera här eller kontakta mig via min mail ( [email protected] )

namn:
Kom ihåg mig?
e-postadress: (publiceras ej)

hemsida/bloggadress:

skriv din kommentar:

Trackback