SUMMER



Summer summer summer.
Idag är första träningen på jätte länge tillsammans med laget så bli så kul att få träffa alla igen!
Och snart är till och med denna veckan över och dagar närmare sommarlovet!
Wiee(:


Tillbaka efter påsken



Tillbaka efter ett underart påsklov. Solen har verkligen varit på top och bättre har det inte kunnat varit än sitta ute och sola med musik i öronen och njuta.
Har varit ute och fotat en massa så det kommer komma bilder!
Hoppas ni haft en riktigt bra lov!;D

gröönt

m
Idag har jag varit i Malmö och shoppat. Hittade lite grejer som kanske kommer upp senare. Annars händer inte mycket i mitt liv. Denna veckans som kommer är det lov och det behöver jag verkligen!

Sen  har jag en lite sak att berätta. Jag kom in på samhälle media premilinärt till gymnasiet nu till höst!
så jälva gött:D

oboy vilket vackert väder



Vilket väder vi har haft idag, det är nästan så man vill gå ut och sola i bikini fast så varmt är det kanske inte ännu.
Annars har jag bara varit ute i trädgården och fotat och haft lite roligt för mig själv.
har ni också bra väder eller?:)

Vinnaren



Vinnaren för veckans blogg del 2 blev denna tjejen. Hennes blogg hittar ni här http://bexfoton.blogg.se.
gå in där hennes bilder är jätte fina!
ni som inte vann jag kommer förmodligen ha en veckans blogg på söndag också. Men bara kanske tänka börja på något nytt också. Vi får se!
Kramar

massa plugggg



Jag känner att jag har noll fantasi för tillfället och massa plugg med skolan. Jag längtar smått till påsklovet så man kan få sovmorgon och slippa alla läxor. Men jag kommer tillbaka imorgon, Plugg väntar!
HA DET SÅ BRA!:D

he could be the one



Blev ingen bloggning igår för jag pluggade hela dagen och tränade. Så ska fortsätta alldeles strax sedan laga lite mat! Vädret har varit uselt som senaste dagarna och man saknar när solen kikar fram. Sommar kom hit NU!
kramkram(:

love



Man märker verkligen hur skoltrött man är och man längtar tills nästa helg på en söndag!
Otroligt vad jag längtar tills sommarlovet kommer. Sitta ute och äta, åka till stranden och sola och bada. Hur härligt hade det inte varit just nu!.

veckans blogg del 2



Vill du bli veckans blogg och bli länkad på min blogg så är det att bara kommentera!
För att vara med så kommentera detta inlägget med din bloggadress. Jag kommer att dra en vinnare på fredag.
Man får kommentera hur många gånger man vill så det är bara att börja.
Lycka till!(:

hej solglasögon



Idag har jag varit och shoppat hela dagen så har inte varit speciellt aktiv här!
Hittade en hel del som jag kommer visa er senare, blandannat solglasögonen på bilden blev ett klipp idag!
ha en fortsatt bra kväll:)

Härlig fredag



Ni får ha en jätte bra fredagskväll för det ska jag iallfall försöka ha.
Sköt om er!:)

Vinnaren i veckans blogg



Nu har jag dragit vinnaren i veckans blogg och vinnaren blev Hanna. Stor grattis till dig och ni andra som tyvärr inte vann jag kommer att fortsätta med denna veckans blogg några veckor till så om ni vill försöka vinna igen så kommer det upp en på söndag
Här hittar ni hannas fina blogg . Lalahannah.blogg.se
Kramar :)


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix