tivoli


Bild från Köpenhamn med klassen!
Har nyss kommit hem från stan, har varit där och skrivit ut lite foton som jag sedan ska sätta upp på väggen!
Annars händer inte så mycket idag vara hemma och ta det lungt som vanligt. Fast kalla mig soffpotatis är fel ord!
Ha en skön kväll:)

sommar sommar sommar



Jag är uppe med tuppen, nästan iallafall! Idag ska jag åka iväg med familjen och mysa i det fina vädret.
Gårdagen blev bara till att åka och bada på olika stället, det är så härligt att ha sommarkortet för man kan verkligen åka precis vart man själv vill!
Ha en skön dag!:)

Spanien del 1

Här är några bilder från Spanien fler delar kommer senare! vi var i en stad som heter Calella, verkligen en underbar stad med mycket affärer och annars roligt! Så om du funderar på att åka till Spanien så är dit något ställe jag fördrar! jag var där tillsammans med familjen för 2-3 år sedan också!
Har någon av er varit där?:)

bra kväll!

Nu har jag kommit hem och har äntligen photoshop igen!
Bilderna från Spanien kommer upp ikväll! Nu ska jag ut i solen och måla naglarna:)
ha en fin kväll sötnosar!

Midsommar check!



En bild från Spanien, kan inte lägga in dom andra fråns imorgon eller måndag för har inte hunnit redigera dom!
Annars blev midsommar en väldigt lyckad dag, mycket mat och dryck och massor av folk. HÄRLIGT! Bilder därifrån kommer också i dom närmasta dagarna!:)

Hur var er midsommar?

hemma från Spanien



Tillbaka efter en lång ledighet! Kom nämligen hem från Spanien i Söndags och har inte orkat göra speciellt mycket denna tiden jag har varit hem. Har inte riktigt kommit igång med alla rutiner och annat!
Det är skönt att vara hemma iallafall förutom vädret.
Just nu öser det ner i skåne och jag som hade förväntat mig sol och varme när jag kom hem ikke!

Midsommar imorgon så tänkte uppdatera lite mer då, tänkte lägga in lite bilder från spaninen också får se när det blir!
Ha en skön dag och njut av sommarlovet ni som har det:D

1 Juni



  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix