Sommar



Sommarbild!

If you really love me




falling tears




how to get rid of them falling tears (:

Sjukling!



Bilden är tagen från i sommras.

Resultatet igår efter matchen kom idag, Blev ingen skola för mig idag så har mest sovit och legat vid tv hela dagen. Känns som alla mina krafter är slut.
Kram (:

Flowers




Oh vad jag har blivit förkyld. Det är helt sjukt, har knappt kunnat sova inatt.
Snart ska jag iallfall iväg på handboll och även spela match ikväll, Inget hindrar mig från det!

Shit vad denna veckan har gått fort. Snart är det tillochmed jul och 9.an är också snart över!
Kan inte ana hur mycket min älskade klass kommer bli saknade :O

Kram <3

Fredag



Jag satt och kollade på idol i en hel timme. Ändå sjukt att jag klarade det så länge. Jag är ingen idol fantast men det är roligt att det bara är så många duktiga detta året.

Jag ska upp och träna klockan 9 imorgon YES eller vad man säger. Det fanns verkligen ingen bättre tid så vi får se om jag kommer upp från sängen. Men denna veckan är snart slut iallfall och har gått riktigt snabbt. Otroligt skönt.
Kram (:

Höst




Hösten är tillbaka nu, Även jag faktiskt.
Ska börja blogga på riktigt igen. Inte första gången jag säger det men ska försöka bli den sista.


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix