veckans bild #5

Jonna Linger  http://jonnalinger.blogg.se

Varje lördag så kommer jag lägga upp en bild som ni läsare har skickat till mig. För att få chansen att er bild blir publicerad skickar ni den till [email protected]. Du behöver inte skicka in en bild varje vecka, utan när du har skickat in en bild så har du skickat in helt enkelt! MEN det går bra att skicka in flera bilder i ett mail. Det är bara att skriva din bloggadress, dit namn och efternamn så är det klart! Så skicka in nu!!

efter regn kommer solsken!

Vilken otroligt seg dag. Ska försöka hitta på någonting roligare nu än att bara sitta och dega här!
ha en bra kväll :)

23 augusti

in i dimman!

green day

i´m back!
nu är jag tillbaka men nya tag och nya bilder. Awesome! Skolan rullar på bra och allt går fint.
Nu är även sommaren slut och det märks verkligen här i eslöv tyvärr:(

19 augusti



Då var skolan igång och känns faktiskt väldigt bra! Har ju börjat ny skola och allt men trivs i den nya klassen och skolan!
Men nu är det helg och ska bara ta det lungt och vila upp mig. Man uppskattar verkligen helgerna nu när skolan börjat!
Bättre bilder kommer på söndag när jag har dator och jag redigera mina bilder på! Snart får vi desutom dator från skolan med photoshop får jag hoppas ska bli sjukt härligt!!
Pussar:)

14 augusti



Kommer kanske inte vara den bästa uppdateringen denna veckan men börjar skolan på onsdag och ska ju börja första året på gymnasiet så är lite nervöst. Men vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga men ska försöka göra mitt bästa!

Vilken dag börjar ni skolan ?

veckans bild #4


Maja Sörensen  fotogeniquee.blogg.se

Varje lördag så kommer jag lägga upp en bild som ni läsare har skickat till mig. För att få chansen att er bild blir publicerad skickar ni den till [email protected]. Du behöver inte skicka in en bild varje vecka, utan när du har skickat in en bild så har du skickat in helt enkelt! MEN det går bra att skicka in flera bilder i ett mail. Det är bara att skriva din bloggadress, dit namn och efternamn så är det klart! Så skicka in nu!!

13 augusti

Jag njuter av dagarna som är kvar av sommarlovet!

in the sky


Som ni ser har jag gjort en ny design, vi får se hur länge jag kommer att ha denna men blev ganska nöjd med den än så länge.

Då var 3 veckors sommarjobb färdigt. Känns väldigt skönt med sorligt på ett sett. Och fick en jätte fin bukett blommor av personalen på jobbet. Blev riktigt glad och vill gärna dit igen!!

djur

Vilken bild tycker ni är bäst?:)

10 augusti

En bild på mig och min kusin från förra helgen när hon var hos mig och hälsade på. Vi har alltid något bus för oss och alltid så roligt som man ser på bilden därför jag gillar den så mycket!
Bara 2 dagars jobb kvar känns bra, men ändå tråkigt för kommer sakna allt där. vanan att gå dit varje morgon och att alltid ha så skoj. men men får hopppas jag kommer dit nästa sommar ingen faktiskt:)

6 Augusti



Förlåt för dålig uppdatering men dagarna går så fort när man inte jobbar och har så mycket att göra. Jobber fortsätter på måndag, Så får se när jag kommer tillbaka förmodligen på måndag!:)

1 Augusti



1 Augusti. Shit vad tiden går fort, Om ungefär 17 dagar så börjar vi skolan och jag har ändå 2 veckors jobb kvar.
Ja tiden går så länge man har roligt. Lite trist bara att sommarvädret inte har varit på top direkt.
Men nu får iallfall ha en skönt dag!


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix