det är ju snö förfan!

Vackert!

Don´t smile baby

ett leende beskriver inte hur man mår utan hur stark man är att dölja saker.

hej mitt vinterland

Om du tar någon förgivet så förvänta dig inte mycket av personen!

födelsegrisar

Detta inlägget är tillägnat åt min underbara kusin och kompis som nämligen fyller hela 16 år båda två. Så vill ge dom två ett stort GRATTIS igen. jag älskar er!<3

fly from heaven

Att veta att man någongång kommer bli av med det mest värdefulla i livet skrämer en verkligen. Att en dag stå där helt ensam och veta att jag kommer aldrig kunna vända mig till den personen längre. Att stå i besvikelse att man aldrig vet vad man har fråns man förlorar det!

Ett kallt liv är tillbaka inom mig

Förändras är ett starkt ord som många människor använder för att låtsas vara någon annan. Att tillslut få reda på att den personen man trodde var en del av sitt liv så fort bara försvann. Det gör ont att veta sanningen men någonstans där inne så vet jag att jag kommer alltid leva upp till mina förväntningar och du kommer alltid att vara med dom! Jag önskar att jag kunde glömma allt som har hänt och försöka gå vidare men någonstans så är där något som trycker till och säger att glöm inte alla minnen du har med den personen. Jag önskar att jag hade kunnat förändra det som hänt men har verkligen insätt nu att önskningar inte alltid går i uppfyllelse!

Om kärlek verkligen finns

Men jag tar allting på lek även en hemlighet
Ta mig till kärlek ta mig till dans
Ge mig nåt som tar mig någonstans
För jag vill veta om kärlek finns!

14-01-12

Såhär ser min lördagskväll ut, massa plugg. Ska nämligen skriva om Östersjön på 4a sidor + ett prov i naturkunskap. Får väl bara ligga i och göra vad som behövs!
Hoppas iallafall ni får en lite roligare lördag.
Kramar :)

Så många frågor men inga svar


If you can dream it, You can do it!

Vi sitter i samma bil, vi sitter i samma bil, tusen år och tusen mil vi sitter i samma bil!


Om jag skulle levt i mina drömmar hade jag gjort så mycket som jag verkligen har missat. Att leva ett liv utan beskymmer och utan problem. Om att våga göra saker som man aldrig skulle kunna tänka sig. Ta insiativ att göra det man är rädd för.

Jag vill vara där allting var precis som förut


Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta 
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta 
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig 
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det 
Hur kunde du falla när han sa, 
Jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig


4 januari 2012

Förlåt för dålig uppdatering men känns som att jag har tappat suget helt att blogga men vill verkligen få tillbaka det!
Ska försöka ändra här i bloggen en del och försöka komma igång så snabbt som möjligt. Har inte heller rört min kamera på väldigt länge vilket är underligt!
Snart börjar skolan också igen så ska verkligne njuta av dessa sista dagarna jag har kvar utav det!
Ni får ha en fortsatt härlig dag kramar!!
( GLÖM INTE FÖLJ MIG PÅ ISTAGRAM @ juliakempff !!! ;)


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix