värmen är påväg

Oh shit va varmt det har varit idag. Gud det va så varmt så man gick i linne och short i skolan idag, galet härligt.
Märks verkligen att sommarlovet börjar nästa fredag!
Annars idag har jag bara hållt på att flytta så har hållt på med det hela kvällen, så senare blir det att slänga sig i soffan och ta det lungt.
Ha en bra dag!:)

Morsdag

Då var det morsdag idag och dagen har firats hos min mormor och morfar. Har haft en väldigt bra dag.
Håller även på med en ny design till bloggen men vet inte riktigt när den kommer upp här så vi får se, så håll utkik.
Haa en fortsatt bra kväll!;)

körsbärsträd

Då var det fredag och tiden går så himla fort nu för tiden! Kändes som det inte var så länge sen man fyllde år och ändå är det cirka 3 månader sen.
Snart är sommarlovet här och massor med saker kommer att hända, tex Spaninen, åhus beachhandboll, träna och vara med underbara vänner.
Vad ska ni hitta på i sommar?:)

fler bilder från balen


Här kommer lite fler bilder från balen föra helgen. Lägger bara ut bilder på detaljer jag har fotograferat och inte personerna eftersom jag vet inte om dom vill det!
Annars är det inte långt kvar till sommarlovet och den 11 juni åker jag och laget till SPANIEN och göttar oss där.
Ha en bra dag!:)

balen

Lite allmän bild från balen i lund i lördag.
Snart ska jag gå till skolan och vädret är inte på topp direkt det öser ner och jag vill bara slänga mig i soffan och mysa.
men får väl paddla mig iväg så ni får ha det braaa!

maskros

Bilden är från igår.

Solnedgång


Lite bilder från gårdagen tillsammans med Felicia. Var även på balen i Lund tillsammans med henne så några bilder kommer i senare inlägg. Gårddagen blev hur bra som helst, massa foto, skratt och anmält roligt,
Annars har vi en hel vecka kvar i skolan sedan är där bara veckor med bara några dagar. Snart är sommarlovet här och det kommer bli så underbart!

med och tävlar med tema vår



jag är med och tävlar hos http://beattriicee.blogg.se och towe.webblogg.se försöker vinna ett pris här johanpixels.se/webbshop . Så här är mitt bidrag!

flowers in your hair



shit vilken vecka har massor med prov och redovisningar så jag vill bara gå i ide.
Har även beställt ett batterigrepp till kameran jag kommer att lägga upp en bild sen så ni får se.
annars så tror jag inte det kommer bli så mycket mer av mig tills på fredag,
Ha det bäst!:)

i found it



Nyss kommit in från att varit ute och solat i trädgården.  Underbart väder och det märks verkligen att sommaren är påväg. Bara några veckor kvar i skolan sedan blir det ett kanon bra sommarlov får jag hoppas!

Vad har ni tänkt hittapå på sommarlovet?


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix