falling tears




how to get rid of them falling tears (:

Kommentarer
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Oj, hehe :) Ska försöka svara på dina frågor så bra som möjligt...



Jag tycker en fotoblogg ska innehålla fina bilder såklart. Men jag tycker även att man ska få se lite av människan som står bakom kameran. Jag tycker det är roligt att se foton på lite allt möjligt. Men tycker det är extra intressant med bilder på djur och människor.

Det är ju så olika från person till person vad man vill läsa och vad man vill skriva om...

Men något som inspirerar andra och får en att vilja fortsätta läsa din blogg ;) Hoppas du blev nöjd med svaret.

Kram!

2010-10-20 @ 21:21:22
URL: http://evenelle.blogg.se/
Postat av: Lena

SV: Jättefin blogg, spelar egentligen inte vilken sorts bilder du fotar och lägger upp så länge det blir "dina" bilder liksom.

2010-10-20 @ 22:41:45
URL: http://lenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Jag redigerar med photoshop CS5
- Jag har gjort min egen design.
- Jag fotar med en Nikon D60 (mer info i min utrustning i kategorier)
- Alla foton som publiceras på bloggen är fotade av mig om jag inte skriver något annat.
- Mina bilder får ej kopieras
- Om ni har några frågor så kommentera här eller kontakta mig via min mail ( [email protected] )

namn:
Kom ihåg mig?
e-postadress: (publiceras ej)

hemsida/bloggadress:

skriv din kommentar:

Trackback