29 november

Bilder från shoppingen i helgen!

Har precis kommit hem från ett zumba. Det va både jobbigt och roligt så det var verkligen något som passade  mig. Nu ska jag plugga lite som jag har hållt med med hela veckan men har så mycket nu dom sista veckorna men prov och inlämningar i alla olika ämnen. Längtar något otroligt till jullovet.

25 november

En fredag som denna händer inte speciellt mycket. Har bara legat i soffan & tittat på idol hela kvällen! Skönt att ha en hemma kväll faktiskt!
Imorgon blir det iväg och shoppa tillsammans med några kompisar som jag gick i samma klass i högstadiet och har inte träffat dom sen i somras så ska blir riktigt roligt att träffa dom igen! Så får se om jag hittar något speciellt isåfall kommer det upp på bloggen senare på kvällen!
Ha en fortsatt bra kväll!:)

you are the music in me

Shit vad tiden går fort. På söndag är det redan första advent, imorgon är det 1 månad kvar tills julafton. Det är helt ofattbart. Men tycker om när tiden går fort speciellt när skolan är igång så man blir av med alla prov och inlämningar.
Vad jag önskar mig i julklapp har jag faktiskt inte tänkt ut ännu. Får titta runt på olika sidor och se vad man kan hitta.
Ikväll blir det iallafall träning och sedan lite plugg. Annars får ni ha en skönt kväll :)

19 november 2011

Som jag skrev innan skulle jag gå och kolla den nya twilight filmen igår och den va såååå bra! Vill bara gå och kolla på den igen!
Idag blir det iallfall och åka till farmor och farfar och äta där sen får vi se vad kvällen bjuder på!
Skulle egentligen behöva en riktigt fotadag för mitt fotolager är verkligen helt dött!

18 november


Breaking dawn!

Som förmodligen alla vet är det preimären av breaking dawn idag. Har sett dom andra 3 filmer och älskar dom! I början var jag jätte skepptisk över att se dom för trodde inte jag skulle gilla filmerna men när jag väl såg dom så föll jag direkt.
På fredag är det min tur att ha platsen på bian och se den. Jag hoppas att jag kommer gilla den lika mycket som dom andra filmerna.
Ska försöka slänga in något inlägg på fredag och berätta hur den va!
Kramar :)

15 november 2011

bild från i somras. Som man saknar och längtar till nästa sommar!

Imorgon har jag ett 2,5 timmars matteprov så kommer vara helt död när jag kommer hem från skolan så kommer väl förmodligen somna direkt. Så har suttit och pluggat hela dagen.
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig så jag är pigg imorgon.
Ni får ha en bra kväll!

one word say everything


13 november 2011

Skit dålig uppdatering och skit bild jag vet men har verkligen inte orkat ens logga in på blogg.se för att komma igång med mitt liv igen. Har haft en bra start på skolan bra schema och allt tills nu! Känns som rektorn fick en kick i röven och la in dubbelt så många lektioner. Men överlever väl förhoppningsvis till jullovet som är inte så långt ifrån oss nu.
Jag ska även försöka gå ut och fota snart, har inte varit ute på ja, jag vet hur många månader. har verkligen tappat sugen helt och hållet men ska försöka trycka in någon timme och bara ägna mig åt det. Ska även försöka ladda ner photoshop till mig mac så jag kan sitta och redigera bilderna på den, hade varit över bra!
Ska inte vara så långvarig mer, slänger in ett inlägg ikväll så får ni ha det så bra till dess!
Kramar:)


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix