14 december

Känns som min värld har rasat. Jag har ingen lust att göra någoting längre, verken sitta här och skriva om mitt roliga liv eller plugga som jag verkligen bör göra. Har prov imorgon som jag kan halvt men istället sitter jag och kollar på one tree hill. Känns som jag skiter i vilket och bryr mig inte om hur det går längre. Har aldrig varit såhär skoltrött som jag verkligen är nu. Två prov kvar och 10 dagar till jullovet ber till gud att jag klarar av det!
Nu blir det packning och sedan dra och träna ska bli så skönt att slippa tänka på allt annat skit!
Tack för mig och mitt underbara LIV!

3D

Bild i repris men en annan redigering.
Hela dagen har jag varit och dömt handboll sen var jag en sväng hos mamma. Snart blir det att käka sen titta film och julkalendern. Missa den i morse så måste kika på den senare. Dock inte samma julstämmning med so what!
Vad händer hos er ikväll ?

1 december, 1 dag närmare julafton

Då är snart denna veckan också slut. Första advent och 23 dagar kvar till julafton det är sjukt vad tiden går fort. Har så himla mycket prov och inlämningar med skolan så man tar verkligen vara på helgen och vilar upp sig och även pluggar. Ska verkligen bli så skönt med efterlängtat lov!
Imorse var jag uppe tidigt och såg julkalendern. Tycker det är så mysigt att sitta och äta frukost och titta på det. Man får verkligen en riktig julkänsla.
Annars ha en skönt kväll:)


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix