baksida

Såhär ser min älsklings baksida ut nu! Fotot har jag fotat själv.
Sjukt nöjd tjej!

f*ck dom som vill förstöra för andra


17 år

Vem om inte jag fyller hela 17 årrrrr idag!
Ett år kvar sen smäller det YESSSS!

10 februari

Bara 2 dagar kvar sen är man bannemaj 17 år!

iphone appar

Något som jag verkligen inte kan leva utan är min iphone! Fick den i julklapp och sen dess har den varit med mig precis ÖVERALLT! Det blir automatiskt att man använder den till allt, kollar tågtider, facebook, matsedlen, recept ja i stort sett allt!
Nu tänkte jag att ni kunde tipsa om bra/roliga appar som man kan ladda ner. Det kan vara allt mellan himmel och jord. Spel, underhållning vad som helst!

man blir kär

The boy who ...

4 februari

i don´t need a perfect one, I just need someone who can make me feel that i am the only one


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix