grönt..




Har slutat skolan tidigt idag. Vi fick gå redan tio i 12 för alla lärarna skulle på möte.
Så har precis varit ute och fotat lite och ska snart gå och göra läxa.

Tänkte starta en tävling antingen senare idag eller imorgon så kika gärna in då!
Skulle varit kul och många ville vara med så vi får se.

Kram (:

Green




iám back.

Jag tänkte faktiskt snart starta en tävling. En fototävling, Det skulle varit något.
Får se ska fundera mer på det isåfall kommer den upp nu i veckan!

Jag tänkte göra lite so läxa nu, Ska ha prov om valet 2010, Mycket snack och diskutioner om det i skolan och kan säga att det är inte min starka sida, Men ska iallfall öva lite.

Kan också berätta att V.40 ska jag förmodligen prao hos en Fotograf som både jobbar här i Eslöv och i Hässleholm kommer isåfall följa med honom på hans jobb lite överrallt. AWESOME!

Kram(:


Tiger




Mina två favoritbilder från sommras när jag var på Öland.

Nu kommer jag börja blogga så ofta jag kan. Jag älskar verkligen söta kommentarer och gärna lite reklam om tävlingar och annat skoj. Jag är ingen person ni ska fråga om deisgn koder och annat utan lite mer åt foto hållet.
kan även berätta att jag har bloggar 2 gånger innan. Så om ni känner igen mig från ett annat håll så har jag haft 2 andra bloggar.

Kram :)


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix