28 September

'
INPIRATION   weheartit.com

solsken

Är precis hemkommen från min kusin har varit där inatt. Vi hade en väldigt mysig kväll med film, chips och hemgjord dippa!
Resten av dagen blir det av att städa rummet och packa så bär det av till mamma ikväll!
ha en bra kväll :)

23 september

I still care and i always will

22 september

Bild från helgen tillsammans med tjejerna lagade vi mat!
I skolan idag så fick vi våran macbooks. Så jälva härligt, har väntat på den i en månad nu så äntligen!
Men nu ska jag gå och fixa ihop något jag kan äta.
Ha så gött!

19 september

Nu har jag matte och göra!

För och efter bild

Här kommer en för och efter bild!

love!

There are 6 billion people in the world one of them is just for you!

7 september

har blivit sjuk så är hemma från skolan idag!
Har inga nya bilder på laget heller så får väl ta tag i mitt liv och leta fram fantasin!
Ska dock försöka bli lite mer aktiv här. Får se hur bra det går denna gången!:)


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix