It´s a dream



Har precis kollat på reprisen av Big Brother som var igår. Är helt fast vid det programet kan verkligen inte sluta och tittar. Jag vet dock inte själv vad det är som får mig att kolla på det varje dag men det är så himla underhållande!
Nu ska jag käka lite och senare blir det träning ikväll.

Är det någon av er som kollar på Big Brother?:)

. hjärta .



Då var det redan tisdag, dagarna går fruktansvärt fort nu för tiden. Snart är väl sommaren också förbi. Men det man längtar efter är att skolan tar slut. Blir snart galen så mycket vi har nu dessa veckorna. Ska bli så skönt med påsklov om 3 veckor!
Glöm inte anmäla er till veckans blogg också:)

Veckans blogg



Vill du bli veckans blogg och bli länkad på min blogg så är det att bara kommentera!
För att vara med så kommentera detta inlägget med din bloggadress. Jag kommer att dra en vinnare på fredag.
Man får kommentera hur många gånger man vill så det är bara att börja.
Lycka till!(:

Sommatid




Har precis kommit hem från Malmö hela dagen så nu blir det att ta det lungt här hemma och njuta av söndagens så bra man kan! Tänkt pysa ut ett tag så fint väder:)
ha det bra!

ljusare



If you can dream it, you can do it

Strålade solsken




Man kan inte mer än älska detta fina vädret vi har just nu!

trailern



Här har ni trailern på Hur många lingon finns det i världen.
Lite tips om filmen: Jag tyckte den var hur bra som helst. Man kan inte mer än älska den faktistk! Det var inte bara en film som man satt och skratta åt hela tiden utan man kunde även få en eller annan tår i ögat.
Jag rekommenderar den verkligen till er och den är värd varje liten krona:)

Tatueringar




Jag är kär i dessa tatureingarna. Så enkla men kan ändå betyda så mycket! Sjukt snyggt med bara en lite text eller någon liten sak. Oh om man bara hade fått göra det!
Här hittar ni fler skönheter http://rodeo.net/tattoologist/page/1/
Så snyggt!

Hur många lingon finns det i världen



Idag ska jag gå på bio tillsammans med en kompis och titta på denna nya filmen. Hur många lingon finns det i världen. Bara att se trailern blir man helt kär och tror man kommer få en hel del skratt!
Tänkt att ikväll ska jag skriva lite om vad jag tyckte om den.

Är det någon av er som har sett den ännu?(:


Dagens fråga



Min favorit film är nog The last song & Dear john. Två underbara kärleksfilmer man
aldrig kan få nog av att kolla på!
Vilken är din favorit film?

njuter av ledigheten



Har det bara så
skönt här hemma men studiedag både idag och imorgon. Behövs verkligen nu med alla nationella prov framför sig och massa andra läxor.
Men snart är skolan slut och sommaren början! Bättre kan det inte bli:D

Våren är äntligen här




Våren har verkligen kommit hit på riktigt idag.
Massa blommor på gräsmattan och solen skiner. Bäst man går ut och njuter av vädret medans det är här!

Har våren kommit till er också ?:)

pink




Äntligen färdig med deckaren till svenskan, nu har jag bara fysiken som jag ska träna på hela kvällen.
Jag lever verkligen livet!

Hoppas ni har lika roligt som mig:)

Seg söndag



En slö söndag står på schemat och så fortsätter den!
Har nationella prov i fysik framför mig så för börja tagga inför det, måste klara det.
Annars så blir det soffan resten av kvällen.
Hoppas ni har en kanon bra dag iallfall!:)


Tillbaka!



Sätter igång nu efter en jätte lång paus som jag verkligen behövde. Har verkligen kännt suget för att blogga och nu sätter jag igång igen med nya härliga tag.
Senaste dagarna här i Eslöv har solen varit framme och det har varit hur underbart som helst.
Finns inget mer än bara ÄLSKA!

Kramar(:


  • Julia kempff
  • Äventyr & resor
  • Min utrustning
  • Tips & trix