13 november 2011

Skit dålig uppdatering och skit bild jag vet men har verkligen inte orkat ens logga in på blogg.se för att komma igång med mitt liv igen. Har haft en bra start på skolan bra schema och allt tills nu! Känns som rektorn fick en kick i röven och la in dubbelt så många lektioner. Men överlever väl förhoppningsvis till jullovet som är inte så långt ifrån oss nu.
Jag ska även försöka gå ut och fota snart, har inte varit ute på ja, jag vet hur många månader. har verkligen tappat sugen helt och hållet men ska försöka trycka in någon timme och bara ägna mig åt det. Ska även försöka ladda ner photoshop till mig mac så jag kan sitta och redigera bilderna på den, hade varit över bra!
Ska inte vara så långvarig mer, slänger in ett inlägg ikväll så får ni ha det så bra till dess!
Kramar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Jag redigerar med photoshop CS5
- Jag har gjort min egen design.
- Jag fotar med en Nikon D60 (mer info i min utrustning i kategorier)
- Alla foton som publiceras på bloggen är fotade av mig om jag inte skriver något annat.
- Mina bilder får ej kopieras
- Om ni har några frågor så kommentera här eller kontakta mig via min mail ( [email protected] )

namn:
Kom ihåg mig?
e-postadress: (publiceras ej)

hemsida/bloggadress:

skriv din kommentar:

Trackback