Ett kallt liv är tillbaka inom mig

Förändras är ett starkt ord som många människor använder för att låtsas vara någon annan. Att tillslut få reda på att den personen man trodde var en del av sitt liv så fort bara försvann. Det gör ont att veta sanningen men någonstans där inne så vet jag att jag kommer alltid leva upp till mina förväntningar och du kommer alltid att vara med dom! Jag önskar att jag kunde glömma allt som har hänt och försöka gå vidare men någonstans så är där något som trycker till och säger att glöm inte alla minnen du har med den personen. Jag önskar att jag hade kunnat förändra det som hänt men har verkligen insätt nu att önskningar inte alltid går i uppfyllelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Jag redigerar med photoshop CS5
- Jag har gjort min egen design.
- Jag fotar med en Nikon D60 (mer info i min utrustning i kategorier)
- Alla foton som publiceras på bloggen är fotade av mig om jag inte skriver något annat.
- Mina bilder får ej kopieras
- Om ni har några frågor så kommentera här eller kontakta mig via min mail ( [email protected] )

namn:
Kom ihåg mig?
e-postadress: (publiceras ej)

hemsida/bloggadress:

skriv din kommentar:

Trackback